BMW R 32

 

Renovace značně nekompletního motocyklu BMW R 32 trvala téměř 2 roky.

 

Poškozené nebo chybějící součásti motoru bylo nutné vyrobit znova. Podle výkresů dodaných zákazníkem vznikly mimo jiné i ojnice motoru s pánvemi, vodítka zdvihátek a jiné díly. V převodovce je nový startovací segment, pouzdra ložisek, přítlačný talíř spojky. Všechny ostatní části se zrepasovaly.

 

 

 

 

 

 

 Na přání zákazníka se zlepšovala olejotěsnost motoru. Místo labyrintů a filcových těsnicích kroužků byly namontovány simerinky. Některé související díly jsem upravil, jiné musel vyrobit znovu.

 

 

 

                                                                                                                                                                  

Část chybějících dílů podvozku zakoupil majitel od výrobců replik, ostatní jsem zhotovil podle dodané výkresové dokumentace. Jedná se např. o středy kol, kardanový hřídel, držáky blatníků, přední stojánek, náhon tachometru, kompletní páku zadní brzdy aj. Tandemové sedlo bylo vyrobeno podle dobové fotografie. Stroj je osazen vidlicí vlastní výroby. Tuto vidlici nabízím samostatně v sekci Trubkové rámy a vidlice.

 

 

 

 

Celý motocykl byl sladěn ( patinován ) ke vzhledu původního motoru.